lauantai 21. heinäkuuta 2012

Hello, My name is Sirpa and I`m fabric-a-holic....

Hei, olen Sirpa ja olen kangasaddikti....

Olen siivoillut työpöytääni, kun ihana puolisoni asensi minulle hyllyjä seinäntäydeltä. Äidin kanssa käytiin tyhjentelemässä entisen työhuoneen varastoja.Miten voi yhdellä ihmisellä olla niin paljon kankaita??? Eikä koskaan ole sitä kangasta mitä tarvitsisi, nytkin huutaa valkoista puuvillakangasta. Ja sitten keskeneräiset työt!! Taudin kuvaan kuuluu myös aina uuden työn aloittaminen, kun inspiraatio iskee, oli edellinen työ valmis tai ei...Niin ja sitten näiden uusien aloitettavien jono!! Ei pitäisi selailla toisten ihania tilkkublogeja ja huokailla, vaan tehdä, tehdä, ja tehdä...Uskonpa , että monet tunnistavat näistä oireista itsensä kangasaddiktiksi tai käsityöihmiseksi ihan muuten vaan...vielä kun jostain saisi 48h vuorokaudet.


Olen käyttänyt lomapäiviäni tehden käsinommeltavaa Isoäidin kukkatarha työtäni, josta tulee peitto nuoremmalle tyttärelleni Annalle. Amanda peitosta on jo päälinen tehtynä. Tämä työ on sellainen, joka vie mukanaan ja vie runsaasti aikaa. 

Tänä kesänä on Isoäidin kukkatarhan tekeminen ollut varsin ajankohtaista. 17.7.2012 tuli kuluneeksi 100v. Mummini syntymästä ja ommellessa ajatukset ovatkin usein kulkeneet muistoihin....



Manta -mummi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti